Cît mă costă un MULȚUMESC?

Fără antet…

Dimineața îți face ceaiul și strînge masa în loc să se aranjeze un pic, ruj, rimel…pantofi cu toc…

Seara îți face borșul, nu mai stă în oraș cu fetele sau să meragă la o epilare, sau pur și simplu să lenevească după o zi grea.Nu!

Îți primește minusculul spermatoziod și face din el un copil de toată frumusețea, la comanda ta-fată sau băiat!

Îți sărută umărul înainte de a pune capul pe el, în speranța că accepți sărutul ca pe o scuză a faptului că părul ei îți gîdilă bărbia.

Îți primește palemele reci sub maiou, că acolo îți place și acolo e cald!

Se trezește noaptea ca să vadă dacă spinarea ți-e învelită, și-ți mai dă o parte din plapuma ei.

Îți strecoară dulciuri în buzunar și-ți cedează încărcătorul pentru telefon.

Renunță la somn ca să te privească cum dormi.

Și mai face atîtea lucruri ce par a fi minuscule, și le face cu dragoste de tine…

Nu o fac pe jertfa și nici nu sînt adepta ideei că locul femeie e sub bărbat dar, cît mă costă un Mulțumesc?

Și dacă îmi ve-ți zice: ”la ce zile ai ajuns să ceri mulțumire de la un bărbat”!

Eu am răspunsul: sau schimb zilele, sau bărbatul!

Imagine

Lasă un comentariu