sufletul meu…

Sufletul meu nu e o scrumieră
 ca să stingi țigări în el
și nici păhar de coca-cola
să pui cubulețe de gheață.
Sufletul meu nu e raft
pe care lași să se colbaiască cărțile răsfoite
și nici foaie de maculator
să măzgîlești cu pixul pîn’ la găuri.
Sufletul meu nu e o cutie de bomboane
după ce ai savurat dulceața
să duci cutia la gunoi.
Sufletul meu nu e floarea de lalea dăruită de taică-tu vitreg la 8 martie
ce-o lași să se bîhlească
doar ca să-i arăți cît de tare îl urăști.
Sufletul meu nu e prezervativ
unde îți lași potențialii copii
și-l arunci peste geamul mașinii în care cu 3 minute în urmă iai tras-o  prietenii prietenului tău.
Sufletul meu nu e politica din Moldova
să semeni discordie și să cultivi glod.
Sufletul meu nu e tir
să tragi în el cu gloanțe rînd pe rînd
Sufletul meu nu e spam
sa-l trimiți tuturor spre vizionare.
Nu te mau lua de el
de sufletul meu…

Lasă un comentariu